tink tink .

tink

رادار نقطه کور سراتو

رادار نقطه کور سراتو

رادار نقطه کور سراتو یکی از کاربردی‌ترین و مفیدترین آپشن‌های جدید خودروی سراتو  است که واقعاً اگر نیک بنگریم باید هر خودرویی که در جاده حرکت می‌کند به آن مجهز باشد تا لااقل مقداری از درصد تصادفات کاسته شود. این رادار می‌تواند با افزایش تسلط راننده بر رانندگی و بهبود اشراف او به محیط اطراف کاری کند که روزانه کم‌تر خبر تصادف بشنویم. خوشبختانه خودروهای فول‌آپشن خارجی این آپشن را به عنوان یک آپشن سفارشی در اختیار دارند و خریداران می‌تواند با پرداخت مبلغی بیش‌تر از این آپشن نیز روی خودروی‌شان بهره‌مند شوند. خبر خوب دیگر این است که در ایران نیز می‌توان با پرداخت یک مبلغ معقول، آپشن رادار نقطه کور را روی خودرو داشت. اگر خودروی سراتو دارید می‌توانید از این آپشن روی خودروی خود بهره‌مند شوید. جهت خرید رادار نقطه کور سراتو می‌توانید با آپشن کار تماس بگیرید. آپشن کار با 10 سال سابقه در عرضه‌ی لوازم جانبی خودرو، بهترین انواع رادارهای نقطه کور را برای خودروهای مخلتف از جمله سراتو عرضه کرده است. این رادارها با قیمتی مناسب و با کیفیتی بالا قابل تهیه هستند. ضمناً نصب رادار نقطه کور نیز توسط تیم تخصصی آپشن کار قابل انجام است. رادار نقطه کور سراتو | خرید رادار نقطه کور خودرو سراتو

رادار نقطه کور چیست؟

بحث رادار نقطه کور است و در درجه‌‌ی اول باید ببینیم که اصلاً این رادار نقطه کور چیست. برای توضیح چیستی رادار نقطه کور، ابتدا باید ذکر کنیم که این آپشن برای رفع چه مشکلی طراحی شده است. برای یک رانندگی خوب و امن، صرفِ تسلط داشتن بر جلوی خودرو کافی نیست بلکه راننده باید بر کناره‌ها و همچنین فضای پشتی خودرو نیز احاطه داشته باشد. این امر به واسطه‌ی وجود آینه‌های بغل و آینه‌ی جلوی راننده انجام می‌پذیرد، اما مشکلی که وجود دارد این است که این آینه‌ها به طور کامل و صددرصدی قادر به پوشش فضاهای کناری و پشتی خودرو نیستند. یک سری فضا هستند که از دید این آینه‌ها پنهان می‌مانند و راننده به واسطه‌ی نگاه کردن به آینه‌ها نمی‌تواند آن فضاها را ببیند. در نتیجه اگر خودرو و یا موتورسیکلتی وارد آن فضاها شود راننده نمی‌تواند حضور خودرو یا موتور سیکلت را تشخیص دهد. این فضاها، نقاط کور خودرو نام دارند. اگر خودرویی وارد یکی از این نقاط کور شود، راننده آن را نمی‌بیند و بنابراین احتمال آن که تصادفی ایجاد شود زیاد خواهد بود. اما رادار نقطه کور طراحی شده تا همین مشکل را رفع کند. این رادار از دو سنسور برخوردار است که این سنسورها در قسمت عقبی خودرو و در گوشه‌های چپ و راست نصب می‌شوند. سپس آینه‌های جانبی خودرو تعویض شده و آینه‌هایی جدید همراه با چراغ‌های LED روی خودرو نصب می‌شوند. پردازنده و سیم‌ها و سایر قطعات نیز به خوبی روی خودرو نصب شده و در آخر سیستم آماده‌ی استفاده می‌شود. به محض آن که یک خودرو یا موتور سیکلت وارد یکی از نقاط کور خودرو شود، سنسورها آن را تشخیص می‌دهند و به واسطه‌ی روشن شدن نور زرد یا قرمز چراغ‌های LED به راننده هشدار داده می‌شود. اگر خودرو یا موتورسیکلت در نقطه‌ی کوری از سمت راست خودرو حضور داشته باشند چراغ LED سمت راست و اگر در سمت چپ خودرو حضور داشته باشند چراغ LED سمت چپ روشن می‎شود. راننده با مطلع شدن از حضور خودرو، از سبقت گرفتن و یا در کل تعویض لاین اجتناب می‌کند و به این ترتیب به طور جدی از بروز یک تصادف جلوگیری به عمل می‌آید.

دوربین 360 درجه سورنتو

دوربین 360 درجه خودرو چیست؟

دوربین 360 درجه خودرو یک دوربین چهارگانه است. این چهار دوربین در سپرهای جلو و عقب و همچنین در زیر آینه‌بغل‌های چپ و راست نصب می‌شوند. دوربین 360 درجه از یک پردازشگر برخوردار بوده که این پردازشگر تصاویری که از 4 دوربین به کار گرفته شده در خودرو دریافت می‌کند را پردازش کرده و در نهایت یک تصویر 360 درجه از اطراف خودرو از طریق صفحه‌نمایش به راننده نمایش می‌دهد. از طریق این تصویر است که راننده می‌تواند کاملاً بر محیط بیرونی مسلط باشد و بداند که در هر گوشه از خودرو وضعیت به چه صورت است. گفتنی است که امکان این که تصاویر گرفته شده از دوربین برای گوشی راننده ارسال شوند نیز وجود دارد. همچنین به سبب وجود سیستم عامل اندروید در دوربین 360 درجه خودرو شرایط برای به‌اشتراک‌گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی نیز فراهم است. با وجود دوربین 360 درجه خودرو دیگر بدون دغدغه از افتادن خط روی بدنه و به‌راحتی می‌توان حتی در جاهای تنگ نیز اقدام به پارک خودرو کرد. همچنین در صورت تصادف خودرو نیز افسر می‌تواند با تماشای تصاویر دوربین 360 درجه از کلیت ماجرای تصادف آگاه شود. بنابراین می‌توان گفت که دوربین 360 درجه خودرو یک آپشن اضافی و لوکس نیست، بلکه در واقع در زمره‌ی آپشن‌های ضروری برای خودروهای جدید و دارای نمایشگر است. پس اگر به دنبال تسلط بیش‌تر بر خودرو به هنگام رانندگی هستید و می‌خواهید رانندگی‌ای امن داشته باشید حتماً سعی کنید خودروی‌تان را به دوربین 360 درجه مجهز کنید. اگر سورنتو دارید از طریق فروشگاه آپشن‌کار می‌توانید از دوربین 360 درجه خودرو سورنتو بهره‌مند شوید.

خرید دوربین 360 درجه خودرو سورنتو | نصب دوربین 360 درجه خودرو سورنتو

اگر سورنتو دارید و دریافته‌اید که استفاده از دوربین 360 درجه می‌تواند برای شما مفید باشد می‌توانید برای خرید دوربین 360 درجه خودرو سورنتو از طریق آپشن‌کار اقدام کنید. کارشناسان آپشن‌کار هر یک تجربه‌ای بسیار در زمینه‌ی دوربین 360 درجه دارند و می‌تواند بهترین نوع آن را برای خودروی شما فراهم آورند. ضمناً در صورت خرید، امکان نصب دوربین 360 درجه سورنتو نیز توسط کارشناسان وجود دارد و بنابراین از این بابت نیز نباید دغدغه‌ای داشته باشید. برای خرید دوربین 360 درجه سورنتو می‌توانید تلفن را بردارید و با شماره‌تلفن‌های موجود در صفحه تماس بگیرید. کارشناسان آپشن‌کار منتظر تماس شما هستند.

قیمت دوربین 360 درجه خودرو سورنتو

برای اطلاع از قیمت دوربین 360 درجه خودرو سورنتو می‌توانید از طریق شماره‌تلفن‌های موجود در صفحه با کارشناسان آپشن‌کار تماس بگیرید. کارشناسان می‌توانند علاوه بر ارائه‌ی قیمت، شما را در خرید یک دوربین 360 درجه‌ی عالی برای خودروی سورنتو راهنمایی کنند و تجربیات و اطلاعات‌شان را در اختیارتان قرار دهند. نکته‌ی دیگر آن که قیمت دوربین 360 درجه خودرو سورنتو در آپشن‌کار کاملاً به‌صرفه بوده و سعی مدیران بر این است که کم‌ترین قیمت را برای این محصول در نظر گیرند. بنابراین بهتر است از بابت قیمت دغدغه‌ای نداشته باشید.

پدل شیفتر سانتافه

پدل شیفتر سانتافه آپشنی هیجان‌انگیز است که امکانات مفیدی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. به طور کلی نصب این آپشن موجب سهولت در رانندگی شده و در نتیجه با تجهیز خودروی خود به آن از رانندگی لذت بیش‌تری خواهید برد. این آپشن در چند سال اخیر جزو پرفروش‌ترین آپشن‌های سانتافه بوده و علت اصلی محبوبیت آن، کارایی بالایی است که دارد. در این متن به توضیح بیشتر در مورد دنده پشت فرمان سانتافه پرداخته‌ایم، لذا برای کسب اطلاعات بیش‌تر با ما همراه باشید. برای خرید آسان و نصب مطمئن آن نیز می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در این صفحه تماس بگیرید. پدل شیفتر سانتافه | دنده پشت فرمان سانتافه

آشنایی با پدل شیفتر

گیربکس‌های دستی دیگر کم کم در حال خروج از صنعت خودروسازی هستند، چرا پدل شیفتر به بازار آمده و با نصب آن به راحتی و سرعت می‌توان دنده را تعویض و یا خلاص کرد. این آپشن محبوب علاوه بر این‌ها امکان حذف دنده از روی کنسول میانی را نیز فراهم می‌کند که در نتیجه به خلوت‌تر شدن فضای داخلی اتومبیل می‌انجامد. پدل شیفتر همان دنده پشت فرمان است و با استفاده از این آپشن دنده در دسترس شما خواهد بود، لذا بدون رها کردن دست از روی فرمان اتومبیل می‌توان دنده را تغییر داد. در حقیقت پدل شیفتر پشت فرمان اتومبیل نصب می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا توسط دو دکمه بتوانید دنده را تعویض کنید‌. یکی از این دکمه‌ها به منظور کاهش دنده و دیگری برای افزایش آن کاربرد دارد و برای خلاص کردن نیز باید همزمان هر دو دکمه را فشار داد. بهترین شکل قرار گرفتن دست‌ها روی فرمان حالت 10:10 است. در صورت نصب آپشن دنده پشت فرمان دست‌ها به همین حالت بر روی فرمان می‌مانند و بنابراین ایمنی در رانندگی افزایش خواهد یافت. گفتنی است تجهیز خودرو به این آپشن با کیفیت بخشی به راندن اتومبیل، بسیار ضروری است چرا که وسیله‌ای کمک کننده برای حفظ جان سرنشینان است.

مزایای پدل شیفتر سانتافه

تعویض دنده یکی از دغدغه‌های رانندگی است که دردسرهای خاص خود را دارد. این کار در حین رانندگی معمولا خسته کننده بوده و انرژی راننده را کاهش می‌دهد. چنان‌چه خودروی سانتافه دارید و از دردسرهای دنده جا زدن مثل : گیر کردن دنده، جا نرفتن دنده، درست انتخاب کردن آن و… خسته شده‌اید، هم‌اکنون می‌توانید آپشن دنده پشت فرمان سانتافه را خریده و بر روی اتومبیلتان نصب کنید. این آپشن مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها افزایش توجه و تمرکز راننده به کنترل خودرو است و با تعویض پی در پی دنده حواس پرتی ایجاد نمی‌شود. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به امکان تعویض دنده در هر دور موتوری اشاره کرد. این عمل تنها با استفاده از دنده پشت فرمان سانتافه امکان پذیر است. به طور خلاصه می‌توان گفت آپشن پدل شیفتر سانتافه نقایص و معایب دنده دستی و اتوماتیک را ندارد. پدل شیفتر سانتافه که امروزه در کشورهای توسعه یافته طرفداران بیش‌تری دارد، موجب افزایش سرعت عمل راننده شده و تجهیز خودرو به آن مقدمه رانندگی حرفه‌ای است. این امر تا جایی ادامه دارد که حتی مالکان خودروهایی با دنده اتوماتیک نیز ترجیح به استفاده از پدل شیفتر دارند، چرا که این آپشن به بهبود شتاب گیری کمک کرده و سرعت عمل راننده را با کنترل دستی بسیار بالاتر می‌برد.

سخن آخر

آپشن‌های امروزی با استفاده از تکنولوژی روز موجبات سهولت رانندگی را به ارمغان می‌آورند و می‌توان از آن‌ها برای خودروهای متعدد استفاده کرد. در واقع دیگر آپشن‌های مدرن مخصوص خودروهای لوکس نیستند، بلکه می‌توان آن‌ها را به شکل مجزا خرید و بر روی انواع خودرو نصب کرد. شما می توانید جهت بازدید و تهیه و نصب این اپشن ها بر روی خودروی خود به مجموعه آپشضن کار مراجعه فرمائید و با بهره گیری از مشاوره های تیم آپشن کار بهترین انتخاب را برای خودروی خود انجام دهید.    


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۰:۴۷ توسط:tink موضوع: نظرات (0)