tink tink .

tink

مهد کودک در فردیس

مهد کودک خوب در فردیس

مهد کودک خوب در فردیس ، مهد کودک از آنجا که به نوعی خانه دوم فرزندان شما به شمار می رود لازم است از آرمش و امنیت لازم برخوردار باشد تا کودکان با حضور در آن دچار ترس و اضطراب نشوند، ویژگی دیگر داشتن مربیان حاذق و مهربان است که بتوانند با کودک ارتباطی صمیمانه و سالم برقرار کنند، مدیران و پرسنل مهد کودک باید از نظر اخلاقی و رفتاری مورد تایید والدین قرار بگیرند. موضوع دیگری که در انتخاب مهد کودک ها اهمیت دارد متد آموزشی و تجهیزات بکار رفته در آن است. شیوه های جامع و نوین آموزشی و نوع تجهیزات، همگی فاکتورهایی هستند که باید در انتخاب مهد کودک به آن توجه داشت. در صورتی که به دنبال مهد کودک خوب در فردیس هستید می توانید با شماره های مندرج در این آگهی تماس بگیرید.

 


مهد کودک در فردیس

مهد کودک در فردیس ، مهد کودک گل های مریم با رویکرد نوین آموزشی برپایه بازی درمانی و آموزشی و خلاقیت و پرورش هوش چندگانه، مهارت دست ورزی و تقویت عضلات دست جهت آمادگی برای پایه بالاتر و ابتدایی میباشد. باتوجه به شرایط کنونی زندگی (خانه های آپارتمانی، نبودن امنیت لازم برای کودکان از فضای بیرونی، شاغل بودن والدین، کمبود فضا و وقت برای مشاهده مستقیم جهت الگو برداری، هزینه دار بودن ثبت نام کلاس های متعدد و متنوع) و شرایط رشدی کودک امروز، که بسیار باهوش، کنجکاو و پر انرژی هستند نیاز به مهد کودک ها بیشتر احساس می شود. اگر بخواهیم کودکان امروز ما افراد موفق جامعه فردای ما باشند بهترین گروه سنی توجه و سرمایه گذاری اصلی در رده سنی ۳تا ۶سال می باشد. درکشورهای پیشرفته دنیا نظیر آمریکا و ژاپن تاکید اصلی آموزش وپرورش بر دوره مهدکودک وآمادگی و پیش از دبستان است لذا ما فارغ از سبک قدیم (نگه داری) با رویکردی جدید در آموزش تئوری و عملی و کسب مهارت های فردی و اجتماعی و فرهنگ سازی نیاز کودک از لحاظ بعد شناختی، هیجانی و عاطفی به حضور در مهد کودک، درخدمت شما عزیزان هستیم. ما با تجربه ای چندین ساله توانسته ایم به بهترین مهد کودک در فردیس مبدل شویم.


بهترین مهد کودک در فردیس

بهترین مهد کودک در فردیس ، از جمله اقدامات آموزشی و پرورشی که در این مهد کودک توسط مربیان مجرب انجام می پذیرد می توان به موارد زیراشاره کرد:


- آموزش شعروسرود، آشنایی بامناسبت ها و انجام کلاژ و کاربرگ مربوطه
- حفظ سوره های قرآن به عربی و انگلیسی و معنای آن و حدیث و اشنایی با زندگی امامان و برگزاری مناسبت های مذهبی
- آموزش جغرافیا و علوم و آزمایش (میکروسکوپ) و ریاضی- هدف: آشنایی با محیط، چالش و تفکر، تقویت توجه و بینایی
- برگزاری بازی های سنتی و بازی های پیشرفته وراهبردی- هدف: تمرکز، دقت، مهارت حرکتی، تقویت عضلات بزرگ
- برگزاری کلاس گل رس، خمیر بازی، کلاژ -هدف: مهارت دست ورزی، تقویت عضلات کوچک دست، تطابق دید وحرکت دست
- برگزاری کلاس های آشپزی کودک و کثیف کاری و کار باچوب-هدف: همکاری و تخلیه هیجانی، ابداع و نو آوری
- برگزاری کلاس های قصه گویی، نمایش خلاق، آموزش ضرب المثل ها و فلسفه پیدایش آن-هدف: قدرت تکلم، تقویت حافظه، افزایش اعتماد به نفس، فرصت خود شکوفایی، پرورش قوه تخیل، تقویت قوه شنوایی
- برگزاری کلاس های مهارت فردی ومسابقه-هدف: افزایش توانایی و اعتماد به نفس، تقویت مهارت حرکتی
- آموزش زبان انگلیسی حروف و کلمه و رنگ شناسی- تقویت هوش، حفظ و استنباط، تقویت قوای بینایی
برگزاری کلاس تداعی آزاد (نقاشی، بیان آزاد، یوگا) - هدف: حفظ آرامش، رشد بعد عاطفی کودک، پی بردن به واپس رانده شده های کودک، تشخیص حالات و خواسته ها و امیال کودک
- آشنایی کودکان با مشاغل و محیط زیست از طریق مشاهده مستقیم- دعوت از آتش نشانی و آموزش تئوری و عملی، پلیس و پزشک و... و اردوهای تفریحی. این مهد کودک با دارا بودن ویژگی های ممتاز و متد آموزشی استاندارد و پرسنل مجرب و محیطی دل انگیز توانسته است به بهترین مهد کودک در فردیس مبدل شود.


پیش دبستانی در فردیس

پیش دبستانی در فردیس ، یک پیش دبستانی خوب باید دارای مجوز آموزش و پرورش باشد، ذکر این نکته الزامیست که مهد کودک هایی که مجوز بهزیستی دارند امکان ارائه خدمات رسمی همانند پیش دبستانی های که دارای مجوز آموزش و پرورش هستند، را ندارند. در ضمن پیش دبستانی باید بر اساس آیین نامه اداره شود به این صورت که در آیین نامه ها مدت زمان آموزشی، شرایط سنی و سایر موارد به طور کامل مشخص شده است. بهداشت پیش دبستانی از موارد دیگری است که بسیار اهمیت دارد و فرزندان باید از عوامل بیمای زا به دور باشند تا سلامت آنها به خطر نیفتد. در دوره پیش دبستانی کودک نحوه ارتباط با مربیان را می آموزد و به فرزند یاد می دهند که با بزرگ تر ها چگونه باید رفتار کنند. به عبارتی فرزند در دوره پیش دبستانی در کنار تعلیم، تربیت نیز می شود. با گذراندن دوره 9 ماهه پیش دبستانی کودک با مربی و همسالان خو د ارتباطات جدی تری برقرار می کند و این موضوع در گرو افزایش مسئولیت پذیری کودک است. تجربه نشان داده است کودکانی که دوره پیش دبستانی را گذرانده اند درهنگام ورود به مدرسه آمادگی بیشتری داشته اند و سطح سواد و قدرت تجزیه و تحلیل بالایی کسب خواهند کرد.


بهترین مهد در فردیس

بهترین مهد در فردیس ، گلهای مریم در۲طبقه مجزا و حیاط کف پوش شده مجهز به دوربین مداربسته در تمامی کلاس ها با پرسنلی مهربان و دلسوز، دارای تحصیلات دانشگاهی ومدارک معتبر آموزشی در خدمت شما عزیزان و فرزندانتان است. در ضمن ساعت کاری مهد از 6:30 صبح الی 17:30 بعد از ظهر می باشد. این مهد کودک بازخورد کاری خود را از طریق میزان رضایت والدین با توجه به شکوفایی فرزندانشان، دریافت می کند و رضایت آن ها و شادی کودکان آن ها، در اولویت اهداف مدیریت مهد کودک قرار دارد. برای ارتباط با بهترین مهد در فردیس می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۰:۳۳ توسط:tink موضوع: نظرات (0)